Wysyłka, reklamacje, zwroty

Nr konta 13 1050 1025 1000 0023 0509 0686

Produkty zamówione w sklepie internetowym bezglutenowe.com.pl dostarczamy na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Regulamin dostawy

  1. Dostawa realizowana jest w ciągu dwóch dni roboczych.
  2. Koszty wysyłki paczki do 30 kg wynosi 16,00 zł
  3. Opłata manipulacyjna przy płatności za pobraniem (przy odbiorze) wynosi 5,00 zł.
  4. Dostawa zamówienia na terenie Warszawy powyżej 100,00 zł jest bezpłatna.
  5. Dostawa zamówienia na terenie całej Polski powyżej 280,00 zł jest bezpłatna.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem lub niewłaściwej jakości produktów, będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego.

Produkty spożywcze można zwrócić tylko ze względu na uszkodzenia mechaniczne opakowań powstałe w momencie dostawy, z zachowaniem procedury opisanej powyżej.

Procedura reklamacji

Przed odebraniem przesyłki prosimy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w czasie transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sugerujemy odmówienia przyjęcia paczki oraz niezwłoczny kontakt z naszym sklepem na numer 504 063 998 Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Odesłanie do nas produktu, który chcemy zareklamować, z dołączonym pisemnym oświadczeniem, w którym zostanie opisana szczegółowa przyczyna reklamacji produktu a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki nastąpi informacja mailowa lub telefoniczna z wynikiem postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, przesłanie nowy egzemplarz produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy reklamowany produkt.

Odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem

Zgodnie z obowiązującym od 25.12.2014 prawem (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), mają Państwo 14 dni od dnia doręczenia towarów na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez konieczności podania przyczyny. Na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy w zakresie opisanym powyżej nie przysługuje, w poniżej wymienionych przypadkach: umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – koszt zwrotu towaru pokrywa Klient. Jeżeli nie zachodzą w/w przesłanki, zakupiony towar można zwrócić na adres: Sklep Sin Gluten Al. Wojska Polskiego 41 01-503 Warszawa NIP 527-210-16-63. Przed dokonaniem zwrotu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt.

Sklep internetowy Shoper.pl